تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی این استان نه تنها تعطیل نیستند بلکه کارگران این واحدها نیز حقوق معوقه ندارند.
کد خبر: ۶۸۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 10 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل ازایرنا، سیدعلی آقازاده در نشست مطالبه گری دانشجویی دانشگاه اراک، افزود: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها با تدبیر مطلوب دولت، واحدهای صنعتی این استان فعال هستند و تولید در آن ها دایر است.

وی اظهار داشت: این درحالی است که سال گذشته برخی واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ استان مرکزی با مشکلاتی مواجه بودند اما اکنون خطوط تولید این واحدها رونق دارد.

استاندار مرکزی گفت:2 هزار و 850 واحد تولیدی و صنعتی در این استان وجود دارد که 100 هزار کارگر به شکل مستقیم در آن ها اشتغال دارند.

آقازاده در ادامه افزود: درطول 14 ماه خدمت در استان مرکزی نهایت همکاری با کارگران استان در حل و گره گشایی از مشکلات کارگری صورت گرفته است و امروز صدای حرکت چرخ تولید هپکو به گوش می رسد و این واحد مهم اقتصادی کشور با وجود چالش های متعدد به آغوش تولید بازگشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در برخی انتصاب هایی که در دانشگاه ها صورت می گیرد باید از مشارکت دانشجویان و تشکل ها استفاده شود که نتیجه این تعامل برای دانشگاه مثبت است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حضور نمایندگان در دانشگاه مطالبه بحق دانشجویان است و خادمان مردم خود را در قبال تمامی اقشار پاسخگو می دانند.

سید«مهدی مقدسی» افزود: مطالبه گری حق دانشجویان است و پاسخگویی وظیفه نمایندگان خانه ملت و دانشجویان به عنوان گروه های مرجع باید همواره تیزبین و پرسشگر باشند.

وی اظهار داشت: مطالبه گری نباید به مسیر بد اخلاقی و تهمت بیانجامد و طرح موضوعات گره گشا و اصلاح گر است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی دربخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: تمامی زوایای اف ای تی اف با دقت در مجلس و کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار گرفته و مجلس با توجه به ضرورت آن را تصویب کرده است.

مقدسی افزود: اکثریت نمایندگان مجلس با این کنوانسیون موافق هستند و به آن رای مثبت دادند که در نهایت مجمع تشخیص مصلحت و نظام تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار