تابناک مرکزی: بزرگ‌ترین پیست موتور کراس کشور در دهکده مقاومت اراک با استقبال جوانان روبرو شده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ این پیست موتور سواری در کیلومتر پنجم جاده اراک  به خمین  واقع شده که مدتی فعالیت آن متوقف شده بودو در حال حاضر به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی با ایجاد تغییراتی بانام جدید دهکده مقاومت شروع به فعالیت کرده است.

ایجاد بزرگ‌ترین پیست موتورسواری کلاس کراس کشور در دهکده مقاومت یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های انجام‌شده سپاه روح الله در این مجموعه است که با استقبال جوانان مواجه شده است.

این پیست موتورسواری به مساحت ۲۵۰ در ۱۰۰ متر، در فضای ۲.۵ هکتار قابلیت آموزش موتور کراس از مبتدی تا قهرمانی را دارد؛ ضمن اینکه برای برگزاری مسابقات بین‌المللی، ملی و برگزاری اردوهای تیم ملی یک پیست موتورسواری کاملاً استاندارد به شمار می‌رود.

این پیست موتورسواری به همت سپاه استان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت موتورسواری با رعایت کامل مسائل ایمنی و استاندارد تأسیس‌شده و شرایط مناسبی را برای گرایش بیشتر جوانان و نوجوانان نسبت به این ورزش ایجاد کرده است.

بر اساس گفته مسئولین مربوطه این پیست موتورسواری در طول سال در اختیار موتورسواران حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای قرار دارد که موجب می‌شود موتورسوارها در فضای کم‌خطر به تمرین بپردازند و برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار