تابناک مرکزی: مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی از پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 13 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صدا و سیما؛ مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی از پرداخت بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان جهت عمران و آبادانی شهری و روستایی در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد .

 عباس مزیکی افزود: در بخش ارزش افزوده ۹۴ درصد وصولی داشته ایم که بیش از ۹۰ درصد آن خود اظهاری بوده و تحقق یافته و در نحوه وصول نیز با توجه به اختیارات تفویض شده تسهیلات لازم برای مودیان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در هفت ماهه سال جاری درصد تحقق در مالیات عملکرد اشخاص حقوقی ۸۱ درصد و با کاهش ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده و در مجموع مالیات های مستقیم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱ درصد کاهش داشته است که این امر بیانگر درک شرایط اقتصادی و تعامل با فعالان اقتصادی و توجه به تولید و اشتغال بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی در ادامه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی در هفت ماهه سال جاری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال بخشودگی برای مودیان اعمال شده که میانگین بخشودگی حدود ۹۲ درصد بوده و همچنین ۲۱۵۰ مودی نیز از تسهیلات تقسیط جهت پرداخت بدهی خود استفاده نموده اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار