معاون استانداری مرکزی:
تابناک مرکزی: معاون استانداری مرکزی گفت: دولت جای مدیران بی انگیزه نیست.  همه باید با انگیزه بالا و با اتحاد و وحدت برای حل مشکلات قدم بردارند و کسانی که انگیزه خدمت به مردم را ندارند جایز نیست بر سر مسئولیت بمانند.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 13 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی، آقازاده استاندار مرکزی در نشست با فرمانداران استان مرکزی که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: در استان مرکزی تعامل خوبی بین گروه های سیاسی وجود دارد و در زمینه های امنیتی و تامین امنیت رتبه استان بهبود یافته است.

وی ادامه داد: بین دستگاه های اجرائی، مدیران استانداری و فرمانداران همدلی و همکاری خوبی برقرار است که امیدواریم این صمیمت و همکاری تقویت شود و استمرار داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز بیان کرد: برنامه‌های مدونی برای فعالیت فرمانداران در شهرهای مختلف استان مرکزی تدوین شده است بنابراین فرمانداران بر اساس برنامه عملیاتی تدوین شده ارزیابی می‌شوند.

حقیقی عنوان کرد: مدیران باید برنامه عملیاتی داشته باشند و دولت جای مدیران بی انگیزه نیست. همه باید با انگیزه بالا و با اتحاد و وحدت برای حل مشکلات قدم بردارند و کسانی که انگیزه خدمت به مردم را ندارند جایز نیست بر سر مسئولیت بمانند.

وی افزود: ارتباط مدیران با رسانه‌ها نقش موثری در رویکرد امید آفرینی در جامعه دارد و یکی از  موارد ارزیابی مدیران ارتباط و تعامل با رسانه‌ها است بنابراین از هیچ مدیر و مسئولی پذیرفتنی نیست که از پاسخگویی و تعامل با رسانه‌ها در استان مرکزی به منظور تبیین برنامه و شفافیت عملکرد سرباز زند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به تشکیل کمیته رصد نارضایتی‌های اجتماعی در استان مرکزی گفت: باتوجه به تشکیل کمیته رصد نارضایتی‌های اجتماعی، باید این کمیته در سطح استان مرکزی در تمام شهرستان‌ها تشکیل و فعال شود.

وی با اشاره به اهمیت و توجه ویژه به انتخابات اظهار داشت: آسیب‌شناسی انتخابات گذشته با هدف ارائه راهکارها برای چالش‌های گذشته و اجرای انتخابات با نهایت دقت و قانون‌مداری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار