گزارش تابناک مرکزی از آخرین وضعیت تیم هندبال هپکو اراک؛
تابناک مرکزی: تیم هندبال هپکو اراک بعد از دو دهه فعالیت در لیگ برتر هندبال بدلیل مشکلات مالی و عدم حضور در مسابقات از لیگ برتر کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۶۷۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی، فدراسیون هندبال که دیدارهای هفته اول و دوم تیم هندبال اراک را معوقه اعلام کرده بود سرانجام با رای کمیته انضباطی، تیم هندبال اراک را از جدول مسابقات کنار گذاشت.

مراد کرمی، رئیس سازمان لیگ هندبال اظهار داشت: تیم هندبال اراک با توجه به اینکه در دو بازی نبوده از جدول مسابقات کنار گذاشته شده است.

محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال گفت: هیچ تیمی از لیگ هندبال زنان و مردان انصراف نداده است فقط هپکوی اراک در لیگ مردان مشکل دارد که  بعید است مشکلش بر طرف شود و مجبوریم این تیم را از جدول کنار بگذاریم. هپکو دو بازی معوقه دارد و قرار بود بازی این هفته هم معوقه شود اما تیم مقابل قبول نکرد و با این وضعیت از جدول کنار گذاشته می‌شود.

تیم هندبال هپکو اراک بعد از دو دهه فعالیت در لیگ برتر هندبال در مقابل مشکلات مالی سر فرود آورد و وعده های مشئولان نیز برای حمایت مالی از این تیم عملی نشد تا شاهد کنار رفتن تیم هندبال هپکو از گردونه رقابت های لیگ برتر باشیم.

با تصویب فعالیت مجدد باشگاه شهرداری اراک قرار بود تیم هندبال هپکو اراک تحت حمایت مالی باشگاه شهرداری اراک قرار گیرد اما وعده های مسئولان شهرداری اراک برای حمایت مالی عملی نشد و نهایتا تیم هندبال هپکو اراک با رقابت های لیگ برتر هندبال خداحافظی کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار