فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خبر داد؛
تابناک مرکزی: راز قتل مرد 42 ساله زرندیه ای با دستگیری همسر، فرزند و همدست آنان بعد از شش ماه کشف شد.
کد خبر: ۶۷۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ محمدرضا روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در بیان جزئیات قتل مرد 42 ساله در زرنديه گفت: در اوایل اسفندماه سال گذشته در پی کشف جسد مردی حدودا 42 با هویتی ناشناس در خرابه ای در یکی از محله های شهر زرندیه، تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی مقتول و دستگیری قاتلان این فرد آغاز شد.

وی افزود: در مراحل اولیه بررسی های پلیس هویت مقتول به دست آمد و مشخص شد که این فرد یکی از ساکنان محله ای است که جسد در آن پیدا شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و با بازجویی های انجام شده از بستگان و نزدیکان این فرد، سرنخ هایی از دست داشتن اعضای این خانواده در این قتل به دست آمد.

روشندل اضافه کرد: هر چند که اعضای این خانواده با نقشه ای دقیق، سعی بر گمراه کردن تحقیقات کارآگاهان پلیس راه داشتند، ولی سرانجام پس از حدود شش ماه، راز این قتل برملا شد.

وی تصریح کرد: همسر و فرزند این فرد در اعترافات خود اذعان داشتند که به دلیل آزار و اذیت مرد خانواده با همدستی فردی دیگر نقشه این قتل را طراحی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر، متهم دیگر پرونده نیز شناسایی و دستگیر شد و هم اکنون مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده در شعبه قضائی درحال پیگیری است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار