تابناک مرکزی: رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: اصناف استان مرکزی در موکب‌های اربعین به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 28 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم؛ جمشید زند، با اشاره به حضور اصناف در ارائه خدمات به زائران اربعین اظهار داشت:  هرساله سیل عظیمی از جمعیت ایران راهی عراق می‌شوند تا در مراسم اربعین حسینی حضورداشته باشند، در کنار  موکب‌های فراوانی که به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهند، اصناف هم حضور پررنگی دارند.

وی افزود: همانند سال گذشته اصناف با حضور در کنار موکب‌های ارائه دهنده خدمات به زائران اربعین حسینی مشغول پذیرایی از این زائران و ارائه خدمات بوده و فعالیت بسیار گسترده و بالایی در این زمینه دارد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی  تصریح کرد: باتوجه به اهمیت بزرگداشت این روز، امسال علاوه بر خدماتی که در گذشته به زائران ارائه می شد بخش های دیگری به برنامه های این مراسم اضافه شده است، در ایام اربعین در موکب‌های ورودی و خروجی شهر اراک، صنوف‌های مختلفی مثل پیرایشگر، باتری‌ساز،  خیاط، نقاش، صافکار و حضور فعال داشته و خدمات ارائه می‌کنند.

زند با اشاره به  نحوه خدمت‌رسانی اصناف به زائرین اربعین ادامه داد: مشارکت در مراسم اربعین یک کار فوق ملی است، خدمات ارائه شده به زائران اباعبدالله حسین (ع) به‌ صورت داوطلبانه و رایگان بوده  و در کنار ارائه خدمات، بسته‌هایی هم به زائرین اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: اصناف استان مرکزی از دو هفته مانده به اربعین حسینی تا بعد از ایام اربعین در کنار موکب‌های دیگر به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار