رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک بیان کرد؛
تابناک مرکزی: رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک گفت: پنج آتش‌نشان اراک با دو دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی در شهرهای مهران و نجف مستقر شده و در حال خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی هستندد
کد خبر: ۶۷۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 28 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ آتش‌نشانان اعزامی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با استقرار در مهران و نجف، ضمن خدمت به زائرین حسینی بر ایمنی محل‌های استقرار زائران ایرانی اربعین نیز نظارت دارند.

رییس سازمان آتش‌نشانی اراک در این خصوص اظهار داشت: پنج آتش‌نشان اراک که در قالب 2 تیم و دو دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی به شهرهای مهران و نجف اعزام شده بودند در این شهرها مستقر شده و در حال خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی می‌باشند.

وی در ادامه افزود: با توجه به بارندگی‌های سال جاری در روزهای گذشته در غرب کشور و مرز مهران، آتش‌نشانان اعزامی از اراک به امداد و کمک زائرین شتافته و در مواقع لزوم نسبت به رفع آبگرفتگی‌های معابر اقدام می‌نمایند.

آقازیارتی گفت: آتش‌نشانان اعزامی علاوه بر حضور در این راهپیمایی عظیم و خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی، بر ایمنی موکب‌ها و محل‌های اقامت زائران ایرانی نیز نظارت داشته و در صورت لزوم می‌توانند نسبت به انجام اقدامات اولیه امدادی نیز فعالیت کنند و زائران نیز می‌توانند خدمات و هشدارهای ایمنی را از آنان دریافت کنند.

وی در پایان گفت: لازم است زائرانی که برای شرکت در مراسم اربعین به کشور عراق سفر کرده‌اند توجه داشته باشند که از قرارگرفتن در کنار سیم‌های برق بدون پوشش خودداری کنند و زیر خیمه‌گاه‌های مطمئن قرار بگیرند و تا حد امکان در گروه‌های چند نفره تردد کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار