معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:
تابناک مرکزی: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: در قانون برنامه ششم توسعه آمده است بانک‌ها سود، جریمه و کارمزد تسهیلات پرداختی به کشاورزانی که بر اثر حوادث غیر مترقبه دچار خسارت می شوند را ببخشد.
کد خبر: ۶۷۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 28 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی، ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان مرکزی با اشاره به بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه گفت: در قانون برنامه ششم توسعه آمده است بانک‌ها سود، جریمه و کارمزد تسهیلات پرداختی به کشاورزانی که بر اثر حوادث غیر مترقبه دچار خسارت می شوند را ببخشد و اصل تسهیلات را به مدت سه سال امهال کنند.

فرخی افزود: به دلیل اختلاف نظری که بین مصوبه دولت و نامه معاون رئیس جمهور به وجود آمده بود، قرار بر این شد تا ابلاغ رسمی بانک‌ها از هرگونه اقدام اجرایی در مورد کشاورزان خسارت دیده که توسط کارگروه مربوطه معرفی شده‌اند، خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی نیز گفت: مطالبات کشاورزان استان مرکزی بابت خرید تضمینی گندم به صورت کامل پرداخت شده است.

سعید فرخی افزود: مطالبات امسال 4 هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بود که به طور کامل پرداخت شده است.

به گفته وی تاکنون حدود ٤٠٠ هزار تن گندم در سیلوهای استان مرکزی ذخیره سازی شده است که سه برابر نیاز سالانه گندم استان مرکزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی همچنین از رشد ۳۰ درصدی خرید گندم خبر داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار