استاندار مرکزی گفت: اجرایی شدن مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک به طور پیگیرانه و جدی در دستور کار قرار دارد و در این زمینه نباید تعللی صورت پذیرد.
کد خبر: ۶۶۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 14 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر؛ سید علی آقازاده، با اشاره به جدیت استانداری در پیگیری مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک، اظهار داشت: تعدد جلسات برگزار شده و همچنین فرصتی که برای تعطیلی دیگ‌ های فرسوده و قدیمی آلاینده به شرکت آلومینیوم سازی اراک داده شده، سبب تاخیر در برگزاری جلسات مربوط به کاهش آلودگی هوا شده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: البته پیگیری مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوا با جدیت در دستور کار بوده و در این زمینه هیچ تعللی وجود ندارد و قابل قبول نیست، علاوه بر این خوشبختانه امسال از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش چشمگیر تعداد روزهای آلوده در اراک نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

آقازاده ادامه داد: البته از ابتدای سال تاکنون چندین جلسه در این زمینه برگزار شده و تا پایان سال نیز برگزاری این جلسات و پیگیری مصوبات مربوطه با جدیت پیگیری خواهد شد، تا بتوانیم گامی تاثیرگذار در زمینه رفع دغدغه مردم شهر اراک که آلودگی هوای این شهر است برداریم.

استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: در استان مرکزی خوشبختانه سازمان های مردم نهاد زیست محیطی فعالیت های پیگیرانه و مطلوبی داشته و توان آن را دارند که به خوبی حق مردم را در حوزه مباحث زیست محیطی مطالبه کنند.

وی تصریح کرد: طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک در راستای رفع ابهامات موجود بایستی مورد بازنگری قرار گیرد و در فرآیند بازنگری و اصلاح این طرح، نهادهای مسئول، مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین سازمان های مردم نهاد مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار