تابناک مرکزی: معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک گفت: با پایان مهلت شورای ترافیک استان مرکزی و با هماهنگی هالی انجام شده هر دو لاین خیابان پیروزی از بیستم مهرماه بازگشایی شده است.
کد خبر: ۶۶۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 14 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک گفت: با مصوبه شورای ترافیک استان مرکزی و در راستای تسریع در عملیات احداث پروژه بیمارستان ولی عصر (عج) خیابان پیروزی اراک حدود دو سالی است که مسدود شده است.

خسروی ادامه داد:  با پایان مهلت شورای ترافیک استان مرکزی و با هماهنگی هالی انجام شده هر دو لاین خیابان پیروزی از بیستم مهرماه بازگشایی شده است.

خسروی ضمن عذرخواهی از کلیه همشهریان بابت مشکلات ترافیکی ایجاد شده در زمان مسدود بودن خیابان پیروزی تاکید نمود: با توجه به اینکه بخشی از لاین غربی خیابان مذکور به جهت تسهیل در امور اجرایی همچنان در اختیار پروژه است از همه رانندگان درخواست نمود ضمن رعایت سرعت مطمئنه و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از پارک هرگونه وسایط نقلیه در لاین غربی خیابان پیروزی به لحاظ تسهیل در عبور و مرور و همچنین با توجه به ممنوعیت پارک خودرو در مسیر فوق جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار