با اخذ مجوز از شورای تامین استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: فعالیت مجدد باشگاه شهرداری اراک بعد از دو سال وقفه با تصویب شورای شهر اراک از سر گرفته شد.
کد خبر: ۶۶۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 14 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ فعالیت باشگاه شهرداری اراک در پایان شورای چهارم شهر اراک به دلیل توصیه دستگاه های نظارتی به حالت تعلیق درآمد و مسئولان دخیل در امر تصمیم گیری در خصوص باشگاه شهرداری اراک آغاز فعالیت مجدد این باشگاه را منوط به رفع مشکلات حقوقی موجود بر سر راه فعالیت باشگاه عنوان می کردند.

در خصوص باشگاه شهرداری اراک جلسات و پیگیری های متعددی برگزار شد تا برای تحقق مطالبه جامعه ورزش استان مرکزی که چرا سایر استان های کشور می توانند از ظرفیت شهرداری در امر ورزش قهرمانی استفاده کنند اما این ظرفیت در استان مرکزی و شهرستان اراک قابلیت اجرایی شدن ندارد رتاهکار مناسبی پیدا شود.

با پیگیری های بعمل آمده نهایتاشورای تامین استان مرکزی به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در استان با در نظر گرفتن جمیع جهات نظر مثبت خود را نسبت به فعالیت مجدد باشگاه شهرداری اراک اعلام کرد.

با اعلام شورای تامین استان مرکزی موضوع در صحن شورای شهر اراک مطرح و با نظر موافق اعضاء شورای شهر اراک فعالیت مجدد باشگاه شهرداری اراک تصویب شد تا پس از دو سال وقفه مجدد جامعه ورزش استان مرکزی بتوانند از فرصت فراهم شده از سوی شهرداری اراک برای بروز توانایی های خود در رشته های مختلف ورزشی استفاده کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار