مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از معرفی برگزیدگان پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 14 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام از معرفی  برگزیدگان پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا  خبر داد.

وی گفت: پنجمین سوگواره علمدار کربلا در سال جاری به میزبانی استان ایلام در دو بخش شعر و عکس برگزار شد که استقبال بسیار خوبی از سراسر کشور از سوی هنرمندان این رشته‌ها و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان صورت گرفت.

چراغی پور اظهار کرد: بر این اساس 923 اثر عکس در دو بخش عکس حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای و همچنین 350 اثر شعر در دو بخش شعر کلاسیک و نو و درمجموع 1273 اثر به دبیرخانه این سوگواره در ایلام ارسال‌شده است.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام افزود: در بخش شعر که رشته شعر کلاسیک «علی‌اصغر ذاکری» از استان مرکزی مقام اول، «امیر رسولی» از استان زنجان مقام دوم و «سکینه سلمانی نژاد مهرآبادی» از استان یزد و همچنین «رضا اسمخانی» از استان زنجان به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند و در رشته شعر نو نیز نیلوفر شاطری از استان خوزستان مقام اول و اسلام انصاری فر از استان ایلام مقام دوم و مریم اسلامی از استان تهران مقام سوم و همچنین رحمان غریبی در بخش شعر محلی شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اضافه کرد: در بخش عکس نیز در رشته عکس حرفه‌ای «داوود ایزدپناه» از استان فارس مقام اول، «جمشید فرجوند فردا» از استان کردستان مقام دوم و «علی‌اصغر یوسفی» از استان مرکزی مقام سوم را کسب کردند و همچنین در بخش عکس غیرحرفه‌ای خانم فائزه گلستانی از استان گلستان، رامین مقدم از استان ایلام و محمد یوسفی از استان ایلام شایسته تقدیر شناخته شدند.

مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا و تجلیل از برگزیدگان با حضور حجت‌الاسلام دکتر ارزانی، دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، مسئولان فرهنگی و اجرایی استان روز چهارشنبه 25 مهرماه سال جاری در مرکز استان ایلام برگزار می‌شود./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار