تابناک مرکزی: مدیرکل میراث‌فرهنگی استان مرکزی گفت: مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری در اراک برگزار و برترین‌های این عرصه معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 02 October 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی، سیدمحمد حسینی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان مرکزی گفت: همزمان با هفته گردشگری مراسم تقدیر از فعالان این صنعت در استان برگزار و از برترین هتل، دفتر خدمات مسافرتی، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی و راهنمای گردشگر قدردانی می شود.

وی افزود: همچنین از برترین دهیار در استان که بیشترین فعالیت ها را در عرصه توسعه گردشگری و به‌خصوص بوم‌گردی داشته تقدیر به عمل می آید. تقدیر از دهیار برتر در حقیقت تشویقی برای دهیاران خواهد بود تا در زمینه بومگردی، طبیعت گردی و به خصوص حفظ بافت‌های تاریخی و باارزش روستایی کوشا باشند و از این مسیر به اشتغال آفرینی پایدار روستایی برسند.

او در پایان اظهار داشت: افزایش اقامت مسافران در واحدهای اقامتی، توسعه بومگردی و به خصوص افزایش سرانه حضور گردشگر در استان حاصل زحمات فعالان این عرصه در استان است از همین رو شایسته است که از برترین ها تقدیر شود تا ایشان مشوقی برای دیگران در زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به گردشگران باشند.

این مراسم روز چهارشنبه 11 مهرماه 97 با حضور مدیران استان در محل فرهنگسرای آینه واقع در کوی شهید بهشتی اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار