تابناک مرکزی: معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به همت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی و مشارکت استانداری مسابقه عکاسی از خانواده ایثارگران با موضوع سبک زندگی در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 30 September 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دفاع پرس، داود کرمی معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، با اشاره به ضرورت‌های برگزاری مسابقه عکاسی از خانواده ایثارگران استان مرکزی در سطح استان اظهار داشت: الگوسازی برای نسل جوان جامعه و معرفی سبک و روش زندگی شهدا و ایثارگران همواره یکی از مسئولیت‌های مهم ما در جامعه تلقی می شود.

وی افزود: هنر بهترین زبان برای انتقال مفاهیم و به ویژه ارزش‌های اصیل و ناب انسانی است‌، از این رو انعکاس شیوه زندگی در قالب عکس می‌تواند بهترین روایت کننده برای نسل جوان به شمار آید.

معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: هنرمندان استان مرکزی می توانند با شرکت در این مسابقه زندگی ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را از زاویه دوربین خود روایت کرده و سبک زندگی آنها را برای مخاطبان بیان کنند.

کرمی با اشاره به قوانین مسابقه گفت: هر هنرمند باید در قالب حداکثر 15 عکس که به صورت شماره گذاری شده و در سایز 1500 پیکسل و با حجم 2 مگابایت خانواده یک یا دو جانباز و ایثارگر را روایت کند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان باید آثار خود را همراه با اطلاعات کامل و بر روی لوح فشرده به دبیرخانه برگزاری مسابقه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی ارائه دهند.

کرمی با اشاره به جوایز شرکت کنندگان گفت: به هر یک از نفرات اول تا سوم به ترتیب 5 میلیون ریال، چهار میلیون ریال و 3 میلیون ریال همراه با لوح تقدیر اهداء و به 10 نفر از شرکت کنندگان که آثار‌شان به بخش نهایی راه پیدا کند نیز مبلغ یک میلیون ریال تقدیم می شود.

این مسئول عنوان کرد: زمان اعلام نتایج و مراسم اختتامیه این مسابقه 30 آبان ماه خواهد بود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به معاونت ادبی و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار