فرمانده انتظامی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاكيد بر ضرورت بصیرت افزایی در جنگ نرم؛ دشمن شناسی، دشمن ستیزی و التزام عملی به ولایت فقیه را لازمه یک پلیس بصیر دانست.
کد خبر: ۶۵۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 24 September 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سردار کیومرث عزیزی در جلسه برنامه ریزی برگزاری دوره‌های بصیرت تمرکزی، مسئول سازی توام با بصیرت افزایی را از اهداف مهم ناجا در پرورش نیروهای کارآمد و متعهد برشمرد و بیان داشت: بصیرت به معنای شناخت و آگاهی کافی و کامل از شرایط موجود در اجتماعی است که در آن زندگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: کارشناسان انتظامی بایستی در حوزه مسائل اجتماعی قدرت و بینش کافی و لازم را داشته و از قدرت پیش بینی اجتماعی برخوردار باشند که این امر بی تردید تنها در سایه آموزش و روحیه بصیرت افزایی امکان پذیر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تهدیدات گسترده دشمن در جنگ نرم علیه نظام اسلامی افزود: بالا بردن آگاهی و بصیرت دینی کارکنان در به سرانجام رساندن وظایف سازمانی محوله؛ نقش مؤثر و مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج ارزش‌های اسلامی و معنوی در جامعه خواهد داشت که در بستر برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مستمر، باید همواره از سوی مدیران و فرماندهان مورد توجه قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت انجام ماموريت ها شناسایی و در راستای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت زمینه‌های مثبت اقدامات لازم صورت پذیرد.

سردار عزیزی توانمند سازی و بصیرت افزایی کارکنان را راهبرد مؤثر برگزاری دورهای بصیرت تمرکزی دانست و اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که همواره اهداف شوم دشمنان در ناامن کردن کشور با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فداکاری نیروهای مسلح و پشتیبانی و حمایت پایدار مردمی، همواره عقیم مانده و شکست خورده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خدمت رسانی شایسته به مردم را یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی برشمرده و افزود: بصیرت، اخلاص و تعهد در اجرای هرچه بهتر قانون از مهم‌ترین شاخصه‌های رفتاری کارکنان نیروی انتظامی است و بی تردید بصیر بودن پلیس می‌تواند در خدمت رسانی شایسته به مردم نقشی انکارناپذیر داشته باشد.

وی با تاکید بر نقش راهگشا و مؤثر بصیرت افزایی در راستای مبارزه با شبیخون فرهنگی استکبار جهانی یادآور شد:. داشتن بصیرت و بینش دینی در انجام مسئولیت‌های نیروی انتظامی از ضرورت‌هایی است که همواره بازخوردی مثبت را در راستای تعالی کیفی مأموریت‌ها، حرکت در مسیر ولایت و خدمت رسانی بهتر به شهروندان در ایجاد امنیت مطلوب به ارمغان خواهد آورد.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی در پایان برخورداری از آگاهی، فهم ژرف و عمیق نسبت به امور، ذهن فعال و اندیشه گر، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، دارا بودن نگاهی جامع گرایانه، هوشمندی و روشن بینی نسبت به امور جامعه را از مصادیق یک پلیس بصیر معرفی کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار