با صدور بیانیه صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: در پی حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز، مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در پیامی این حادثه تروریستی را محکوم کردند .
کد خبر: ۶۵۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 23 September 2018

 به گزارش تابناک مرکزی؛ در پی حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز که به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم منجر شد، مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

در بیانیه مجمع نمایندگان استان مرکزی آمده است:

بی تردید حمله تروریستی روز ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۷ در اهواز که همزمان با رژه نیروهای مسلح و آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد، نشانگر زبونی و تلاش های مستمر بدخواهان برای به چالش کشیدن اقتدار دفاعی و قدرت تحسین برانگیز نیروهای مسلح کشور بود.

اینگونه اقدامات کور نشان می دهد که آمادگی نیروهای مسلح، وحدت و انسجام مردم و حضور آگاهانه در صحنه، همچنان ضروری و خنثی کننده اقدامات مخرب دشمنان خواهد بود.

مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن شدید این حادثه تروریستی آن را ناشی از کینه توزی عناصر و عاملان خودفروخته دانسته و به آنانی که هنوز قدرت واقعی ایران اسلامی را درک نکرده و خیال می کنند با اقدامات خشونت آمیز، ترور، کشتار و ایجاد فضای غیرعادی می توانند مانع پیشرفت این کشور شوند، یادآور میشود که اینگونه حوادث تلخ نه تنها خللی در بین مردم ایران ایجاد نمی کند، که عزم آنها را برای دفاع از کیان خود جزم ترخواهد کرد.

مجمع نمایندگان استان مرکزی ضمن تسلیت شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم و آرزوی سلامتی عاجل برای مجروحان این حمله تروریستی؛ امیدوار است با هوشیاری نیروهای امنیتی هرچه زودتر عوامل این حادثه به سزای عمل نگین شان برسند و همچنان شاهد امنیت پایدار کشور باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار