اخیرا مطلبی از یکی از مدیران شهرستان گچساران در گفتگو با توازن منتشر شده است که البته گاف بسیار عجیبی هم در آن وجود دارد و یا به اصطلاح کل خبر یک گاف بزرگ است!
کد خبر: ۶۵۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ 20 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، گاف رسانه ای یا گاف از طرف شخصیت ها تقریبا یک امر معمول است ! اما گاف برخی افراد بنا به دلایلی بیشتر به چشم می آید . اینکه پوشش این خبرها آیا ارزش خبری دارد یا نه موضوعی است که بنابه نوع گاف تعیین می شود . به عنوان مثال وقتی گاف شخصی مانند ترامپ رسانه ای می شود بیشترین هدف تحقیر و تمسخر وی است ! پس انتشار گاف شخصیت ها و یا رسانه ها بنابر هدفی قابلیت و ارزش انتشار دارد!
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون بودجه مجلس یکی از افرادی است که از هر ابزاری برای حضور حداکثری خود در صدر اخبار و جامعه استفاده می برد. از انواع گزارش دهی های شبکه های اجتماعی گرفته و مدتی است  هم سایت و هفته نامه توازن .
در این سایت معمولاً اخبار مرتبط با فعالیت های تاجگردون محور اصلی در مدیریت محتوای سایت است. اخیرا مطلبی از یکی از مدیران شهرستان گچساران در گفتگو با توازن منتشر شده است که البته گاف بسیار عجیبی هم در آن وجود دارد و یا به اصطلاح کل خبر یک گاف بزرگ است!
 ماجرا از این قرار است : رئیس بنیاد مسکن شهرستان ری مصاحبه ای با ایرنا انجام داده است که در آن به موضوع طرح آمارگیری مسکن در روستاهای شهرستان ری به تاریخ ۲۴ شهریور اشاره شده است که دقیقاً یک روز بعد همین خبر با کمترین جابجایی در کلمات و عبارات و حتی گاها در نام شهرستان! از قول رئیس بنیاد مسکن گچساران منتشر شده است!
مقایسه دو خبر توازن و ایرنا شهرستان ری را در ادامه ببینید
توازن : حمداله عباسپور روز یکشنبه در گفت و گو با توازن اظهار داشت: این طرح به منظور شناخت وضعیت کمی، کیفی، فنی و تخصصی واحدهای مسکونی در روستاها اجرا می شود.

ایرنا شهر ری : مهدی نخعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح به منظور شناخت وضعیت کمی، کیفی، فنی و تخصصی واحدهای مسکونی در روستاها اجرا می شود.
توازن : وی ادامه داد: طرح «آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی» از ۲۱ مهرماه تا ۲۱ آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه در ۲۰ روستای این شهرستان اجرا می شود.
ایرنا شهر ری : وی ادامه داد: طرح «آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی» از 21 مهرماه تا 21 آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه در 20 روستای این شهرستان اجرا می شود.
 
توازن : عباسپور با بیان اینکه اجرای این طرح هر پنج سال یکبار در کشورانجام می شود، افزود: دراین طرح، اطلاعات مربوط به نوع سازه به کار رفته در ساختمان، عمر واحد مسکونی، نوع معماری و مباحثی از این دست برای اجرای طرح جامع مسکن روستایی مورد توجه قرار دارد.
وی عنوان کرد: بررسی تعداد واحدهای مسکونی و بافت های فرسوده و همچنین واحدهای نوسازی شده از برنامه ها و اهداف این طرح به شمار می رود.
ایرنا شهر ری : نخعی با بیان اینکه اجرای این طرح هر پنج سال یکبار در کشورانجام می شود، افزود: دراین طرح، اطلاعات مربوط به نوع سازه به کار رفته در ساختمان، عمر واحد مسکونی، نوع معماری و مباحثی از این دست برای اجرای طرح جامع مسکن روستایی مورد توجه قرار دارد.
وی عنوان کرد: بررسی تعداد واحدهای مسکونی و بافت های فرسوده و همچنین واحدهای نوسازی شده از برنامه ها و اهداف این طرح به شمار می رود.
در ادامه این گفتگو سایت توازن حتی فراموش کرده است شهرستان ری را به شهرستان گچساران تغییر دهد!
توازن : رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ری! گفت: در صورت نیاز به بازسازی و ساخت بافت های فرسوده بر اساس قانون میزان اعتبار و تسهیلات مشخص و به افراد ارائه می شود.
طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی به صورت همزمان در کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری سازمان آمار ایران از ۲۱ مهرماه آغاز و تا ۲۱ آبان ماه تداوم خواهد داشت.
 
ایرنا شهر ری : رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ری گفت: در صورت نیاز به بازسازی و ساخت بافت های فرسوده بر اساس قانون میزان اعتبار و تسهیلات مشخص و به افراد ارائه می شود.
طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی به صورت همزمان در کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری سازمان آمار ایران از 21 مهرماه آغاز و تا 21 آبان ماه تداوم خواهد داشت.
 
البته اینکه این خبر را خود مدیر کپی کرده و فقط اسم خود و شهرستان را تغییر داده است و متن آن را برای سایت توازن فرستاده و یا اینکه کلا مدیر خبر نداشته و سایت این خبر را برداشته و با اطلاع از شبیه بودن طرح اقدام به انتشار آن کرده است موضوع فرعی ماجراست ! اصل ماجرا تلاش برای رواج نوعی تخلف خبری است که این روزها در میان برخی رسانه ها باب شده است ! به گونه ای که حتی شنیده شده برخی سایت ها پنل مدیریتی برای برخی روابط عمومی ها تعریف کرده اند و آن ها هم هر کس خبر دستگاه خود را به میل خود ! بر روی سایت می برد! اقدامی که نه در شأن خبرنگاران است و نه در شأن دستگاه‌های دولتی!
به هر جهت به نظر می رسد کار خبری در استان بیش از اندازه از هدف واقعی خود دور شده است! 
 
گاف عجیب سایت خبری تاجگردون! + جزئیات
 
گاف عجیب سایت خبری تاجگردون! + جزئیات
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
خجالت آوره، البته از این باند و گروه بیش از این انتظاری نیست!!!! خدا رحمت کنه معاویه رو که پیش خیلی از به اصطلاح سیاسیون امروزی باید نوچگی کنه!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار