مدیر درگاه همسان گزینی تبیان استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: مدیر درگاه همسان گزینی تبیان استان مرکزی از ثبت نام 263 جوان از استان در این سامانه همسر یابی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 09 September 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صدا و سیما ؛ نیک عهد با اشاره به ثبت نام بیش از 260 جوان آماده به ازدواج در استان مرکزی افزود: این افراد در مقاطع تحصیلی دکتری، ارشد و کارشناسی می باشند که در بازه زمانی سه ماهه اخیر متقاضی معرفی گزینه مناسب برای ازدواج هستند.

وی  با اشاره به  مجرد بودن حدود چهار هزارنفر از کارکنان دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: طرح ملی همسان گزینی در استان مرکزی ناشناخته است و لازم است فعالیت های تبلیغی و آگاه سازی جوانان و خانواده ها انجام شود.

مدیرهمسان گزینی تبیان استان مرکزی گفت: 70 هزار دانشجو در استان مرکزی مشغول به تحصیل، مجرد و در سن ازدواج قرار دارند که با آشنایی از این طرح، زمینه ازدواج آنان فراهم می شود.

نیک عهد اظهار داشت: ثبت نام این افراد مجرد در سایت همسان گزینی فرصتی برای این افراد فراهم می کند تا زوج مناسب خود را در سطح کشور بیابند.

وی با بیان اینکه در این طرح زوج ها برای افزایش کیفیت ازدواج از مشاوره پیش از ازدواج و بسته های آموزشی بهره‌مند می شوند افزود: این سامانه با رویکرد زندگی پایدار و با هدف رعایت اصول صحیح همسرگزینی، انتخاب عاقلانه شریک زندگی و آموزش زوج های جوان برای زندگی پایدار با رعایت شئون شرعی، اخلاقی و علمی با رویکرد دینی و ترویج سنت حسنه ازدواج در میان جوانان راه اندازی شد.

مدیرهمسان گزینی تبیان استان مرکزی گفت : از 47 هزار نفر ثبت نام در طرح ملی همسان گزینی با معرفی 600 نفر در سطح کشور تاکنون 18 هزار ازدواج ثبت شده است که هیچ کدام به جدایی و طلاق منجر نشده است.

نیک عهد افزود: سامانه همسان گزینی تبیان به عنوان اولین و ‌تنها سامانه رسمی و قانونی و فراگیر ملی ازدواج با هدف ترویج و آگاهی بخشی و مشاوره های قبل و بعد از ازدواج به جوانان ا است که یکی ازویژگی های  این سامانه مورد تایید بودن این طرح از سوی پلیس فتا و قابل اعتماد بودن آن است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار