تابناک مرکزی: رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک از استقرار بالگرد اورژانس هوایی از امروز در اراک خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 28 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل زا ایسنا؛ حسن طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک گفت: با توجه به قرار گرفتن استان مرکزی در مرکز تردد چندین استان کشور، بار ترافیک سنگینی را در شریان اصلی تردد شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارند و راه اندازی خدمات امداد هوایی با هدف ارائه خدمات در اسرع وقت به حادثه دیدگان احتمالی پی گرفته شده است.

طاهر احمدی اظهار کرد: بنابر پیگیری های صورت گرفته و اعلام موافقت وزارت بهداشت جهت اختصاص یک دستگاه بالگرد ویژه اورژانس هوایی به استان مرکزی، این بالگرد از امروز در اراک مستقر خواهد شد و از روز چهارشنبه رسما خدمات‌رسانی خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ میلیارد ریال تاکنون برای راه اندازی امداد هوایی در استان هزینه شده است، ادامه داد: این بالگرد امداد هوایی با ظرفیت پنج مصدوم در استان مستقر می شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک باتوجه به اینکه هنوز محل استقرار به صورت کامل تکمیل نشده است، خاطرنشان کرد: محل اصلی استقرار بالگرد را در مجاورت بیمارستان امیرالمومنین(ع) است، موقتا بالگرد در فرودگاه اراک مستقر خواهد شد و ظرف ۲ هفته آینده با تکمیل محل به جایگاه اصلی خود منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار