تابناک مرکزی: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح از ابلاغ ضوابط جدید کسر خدمت فرزندان ایثارگران به نیرو‌های مسلح خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 28 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی گفت: به منظور فراهم کردن زمینه استفاده همه فرزندان ایثارگران از تسهیلات کسر خدمت، بنا بر توافق بعمل آمده میان مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، به ازای هر درصد جانبازی، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی 12 روز کسر خدمت به فرزندان ایثارگران تعلق می گیرد که ضوابط اجرایی این مقررات به نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

وی درباره فرآیند انجام کار افزود: فرآیند اخذ گواهی و ثبت کسر خدمت برابر روال گذشته است. بدین ترتیب که رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دریافت گواهی مربوط باید به یگان های محل خدمت خود در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان رزمنده هم به سپاه های استانی و سازمان بسیج مراجعه کنند.

کمالی ادامه داد: رزمندگان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز باید به انتظامی استانها و جانبازان و آزادگان هم به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در عین حال یادآور شد که مصوبه قبلی در خصوص معافیت فرزندان رزمندگان دارای 28 و 29 ماه سابقه که در حال اجراست، تا سقف 20 هزار نفر پیش بینی شده و برای سال 96 همچنان به قوت خود باقی است.

کمالی تاکید کرد : کسر خدمت صرفا به کارکنان وظیفه غیر غایب که اشتغال به خدمت دارند ، تعلق می گیرد ؛ بنابراین کارکنان وظیفه هنگام مراجعه به مبادی ذکر شده باید گواهی اشتغال از محل خدمت یا برگ اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار