استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت فرصتی برای تقویت اعتماد و روحیه امید و خود باوری در جامعه است.
کد خبر: ۶۴۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ استاندار مرکزی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصتی برای تقویت اعتماد و روحیه امید و خود باوری در جامعه است.

آقازاده در این پیام آورده است: هفته دولت، یادآور فداکاری و خدمات ارزنده شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و فرصتی مغتنم برای تجلیل از اندیشه والا و شخصیت برجسته این بزرگواران است که بی تردید نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند.

وی بیان کرده است: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت با مدد و پیروی از شهیدان رجایی و باهنر افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و  با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون میهن عزیزمان ایران را در عرصه های مختلف فراهم و روحیه امید و خود باوری را در جامعه تقویت نمایند.

آقازاده  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز كارمند را به همه كارگزاران و كارمندان دولت به ويژه همكاران متعهد و خدوم در استان مرکزی تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار