تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دستگاه قضا در شرایطی که برخی سودجویان از مشکلات موجود در بازار سو استفاده می کنند، باید با اخلالگران اقتصادی قاطعانه برخورد کند.
کد خبر: ۶۴۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 17 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، افزود: شرایط اقتصادی فعلی فرصتی را برای سودجویان فراهم کرده تا مردم را در تنگنا قرار دهند، بنابراین قوه قضاییه باید با آنان برخورد کند.

وی اظهار داشت: دولت باید با تدبیر و حکمت در مقوله طلا، ارز و سکه وارد عمل شود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز نظارت داشته باشند.

امام جمعه اراک بیان کرد: نباید کالاهای غیرضروری به کشور وارد شود و ارز موجود باید صرف تامین مایحتاج آحاد جامعه و کالاهای اساسی شود.

وی گفت: ترامپ، آل سعود و دشمنان ایران اسلامی تصور می کنند مردم با وجود تنگناهای معیشتی دست از انقلاب اسلامی بر می دارند اما فکر باطل می کنند و این ملت مقاومت خواهد کرد و به آرمان های انقلاب پایبند است.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: با تلاش و ایستادگی در کشور هرگز بن بست وجود نخواهد داشت و با اتکا به داشته های داخلی از تنگناهای پیش رو، عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت آمریکا قابل اعتماد نیست درحالی که ایران به تعهدات هسته ای خود عمل کرد اما آمریکاییها عهد شکنی کردند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نباید به خاطر تهدیدات آمریکا دچار ضعف شد بلکه باید با توکل به خدا و استفاده از ظرفیت داخلی کشور را از این گردنه به سلامت عبور داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار