مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در پی دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شبکه اطلاعاتی بسیج مردمی مبنی بر شناسایی انبار‌های محتکران، یک سوله حاوی 50 هزار تُن میلگرد در شهر مامونیه شهرستان زرندیه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۴۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 17 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی؛ از کشف یک سوله 50 هزار تُنی میلگرد احتکار شده در شهرستان زرندیه استان مرکزی خبر داد و گفت: در پی دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شبکه اطلاعاتی بسیج مردمی مبنی بر شناسایی انبار‌های محتکران، یک سوله حاوی 50 هزار تُن میلگرد در شهر مامونیه شهرستان زرندیه کشف و ضبط شد.

وی ماموریت اصلی سپاه و بسیج را حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دانست و گفت: همانگونه  که ملت ایران و مردم شریف استان مرکزی مستحضر هستند وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صیانت از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: باتوجه به تهدیدات اقتصادی که دشمنان این انقلاب در بیرون مرزها طراحی کرده و توسط عوامل فریب خورده داخلی آن‌ها را اجرایی می‌کنند، لذا سپاه پاسداران وظیفه خود می‌داند که در عرصه اقتصادی مانند دیگر عرصه‌های انقلاب ورود کرده و حافظ دستاوردهای این انقلاب مردمی باشد.

نظم‌آبادی در ادامه به ظرفیت استان مرکزی در حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: از آنجاکه استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است، در راستای مقابله با این توطئه دشمنان سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه روح‌الله و بسیجیان جان بر کف استان اقدام به شناسایی اخلاگران اقتصادی و محتکران کرده است.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته اقلام احتکار شده زیادی توسط نیروهای بسیج در سراسر کشور کشف و تحویل مراجع قضائی شده است، گفت: با هماهنگی،‌ مدیریت و کنترل می‌توان از شرایط فعلی گذر و دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی  را حفظ کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه محتکران و اخلالگران در اقتصاد کشور تیشه به ریشه انقلاب می زنند، بر لزوم شناسایی و دستگیری این افراد و معرفی و تحویل آنها به دستگاه قضا تأکید و خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه اخلال یا احتکار اقلام با شماره 114 اطلاعات سپاه تماس و موارد را گزارش دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار