در بخشنامه استاندار مرکزی؛
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: کلیه دستگاه های اجرایی، شرکتها، سازمانها، بانکها و... آگهی های سراسری و محلی، انواع مزایده، مناقصه، دعوت به همکاری و.... را از طریق نشریات محلی یا نمایندگی مطبوعات سراسری در استان به چاپ رسانند.
کد خبر: ۶۴۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 14 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی،  استاندار مرکزی با صدور بخشنامه ای بر حمایت بخش دولتی و خصوصی استان از نشریات محلی و نمایندگی های مطبوعات سراسری در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا چاپ آگهی های بخش دولتی و خصوصی استان می بایست از طریق نشریات محلی و نمایندگی مطبوعات سراسری در استان و شهرستانها انجام شود.

آقازاده در این بخشنامه اظهار کرده است: رسانه ها به عنوان چشم بینای جامعه نقش کلیدی در تحقق اهداف توسعه پایدار بر عهده دارند لذا حمایت از آنها همواره مورد عنایت دولت تدبیر و امید بوده است، امری که می بایست از سوی همه دستگاه های اجرایی استان نیز با تلاش در جهت تقویت ارتباط موثر و تعامل منطقی با رسانه ها، سرلوحه امور قرار گیرد.

استاندار مرکزی با تاکید بر حمایت بخش خصوصی از نشریات محلی و نمایندگی مطبوعات سراسری در استان و شهرستانها، ابراز کرد: از آنجائیکه تاکید و تلاش دولت تدبیر و امید همواره بر حمایت همه جانبه از بخش خصوصی بوده و هست و از تمام ظرفیت ها برای ایجاد امنیت، فراهم سازی و توسعه زیرساختها، ارائه امکانات و خدمات و همچنین حل مسائل و مشکلات این بخش استفاده نموده، لذا انتظار دارد بخش خصوصی نیز ضمن تعامل موثر حمایت های منطقی لازم را از رسانه ها بعمل آورد.

آقازاده ابراز کرده است: کلیه دستگاه های اجرایی، شرکتها، سازمانها، بانکها و... آگهی های سراسری و محلی، انواع مزایده، مناقصه، دعوت به همکاری و.... را از طریق نشریات محلی یا نمایندگی مطبوعات سراسری در استان و شهرستانها به چاپ رسانند.

وی ادامه داده است: صنایع و واحدهای تولیدی استان نیز در راستای حمایت از نشریات و نمایندگی مطبوعات سراسری در استان از چاپ آگهی ها، انواع مزایده، مناقصه و ... از طریق دفاتر مرکزی در تهران ممانعت کرده و نسبت به چاپ در نشریات محلی و نمایندگی مطبوعات سراسری در استان و شهرستان ها اقدام نمایند.

استاندار مرکزی در این بخشنامه فرمانداران را بعنوان مسئول نظارت بر اجرای مفاد این بخشنامه در شهرستانها تعیین نموده و مدیران اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرکهای صنعتی را نیز مکلف بر نظارت در نحوه اجرای این بخشنامه در واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان کرده است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار