معاون استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: معاون استاندار مرکزی گفت: به ورزشکارانی که موفق به کسب مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا شوند، 200 میلیون ریال، نقره 150 میلیون ریال و برنز 100 میلیون ریال از طرف استانداری استان پرداخت می شود.
کد خبر: ۶۴۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 14 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام ایرنا؛ فتح الله حقیقی در آیین بدرقه ورزشکاران استان مرکزی به بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا اندونزی 2018، افزود: بر اساس تبصره ماده 50 قانون ادارات و دستگاه های دولتی می توانند یک درصد از اعتبارات خود را به امر ورزش اختصاص دهند.

وی ادامه داد: از سال 80 تا کنون مبلغی از محل اعتبار دستگاه های دولتی استان مرکزی به اداره ورزش و جوانان استان پرداخت نشده است در صورتی که امسال با پیگیری های استاندار مرکزی، یک درصد سهم ورزش از اعتبارات دستگاه ها اخذ و به اداره ورزش و جوانان پرداخت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: امسال در راستای توسعه ورزش قهرمانی استان نیز 130 میلیارد ریال از محل 27 صدم درصد ارزش افزوده به اداره کل ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است.

حقیقی، ایجاد خانه جوان در شهرستان ها را از برنامه های استانداری مرکزی عنوان کرد و گفت: بهره برداری از خانه جوان شهرستان اراک در راستای حفظ جایگاه جوانان و تحقق حقوق شهروندی سال گذشته آغاز شد و خانه جوان شهرستان های ساوه، خمین و محلات نیز تا پایان سال بهره برداری می شود.

وی یادآور شد: سرانه ورزشی در استان مرکزی هشت دهم متر مربع است که این رقم نسبت به متوسط سرانه کشور 2 دهم متر مربع کمتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: این استان با وجود کمبود فضای ورزشی و با تلاش ورزشکاران، مربیان و مسئولان توانسته است 13 ورزشکار به بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا اندونزی 2018 اعزام کند.

حقیقی گفت: افزایش سرانه ورزش در استان مرکزی برای بهبود جایگاه ورزش و دسترسی هرچه آسانتر مردم به این فضاها باید در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد.

وی از پرداخت پاداش استانداری مرکزی به مدال آوران استان در بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا اندونزی 2018 خبر داد و افزود: به ورزشکارانی که موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شوند، 200 میلیون ریال، نقره 150 میلیون ریال و برنز 100 میلیون ریال از طرف استانداری استان پرداخت می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار