تابناک مرکزی: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: ایجاد سه مجتمع گردشگری در کارگروه امور زیربنایی این استان تصویب شد.
کد خبر: ۶۳۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 31 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، مهدی زندیه وکیلی در حاشیه نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی افزود: این طرح ها برای افزایش هرچه بیشتر ظرفیت های گردشگری این استان در شهرستان های ساوه، مامونیه و دلیجان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: احداث نیروگاه برق خورشیدی شهرستان خمین در زمینی به مساحت 20 هکتار و نیروگاه خورشیدی شهرستان زرندیه برای تولید انرژی پاک به تصویب اعضای این کارگروه رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: تصویب ساخت طرح انبارداری و نگهداری محصولات کشاورزی در شهرستان زرندیه و واگذاری زمین به 2 تا سه طرح صنعتی از دیگر مصوبات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی این استان است.

زندیه وکیلی بیان کرد: زمین مورد نظر طرح هایی که مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی را کسب می کنند، توسط دستگاه های مربوطه از جمله جهاد شکاورزی و مدیریت امور اراضی در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین طرح هایی که برای ایجاد آنها نیازمند تغییر کاربری زمین دارند از طریق تبصره ماده یک تغییر کاربری برای آنها انجام می شود.

استان مرکزی چهارمین قطب صنعت کشور و دومین قطب صنایع مادر تخصصی کشور است که در تنوع تولیدات صنعتی در کشور رتبه نخست را دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار