فرمانده سپاه خطاب به رئیس‌جمهور:
تابناک مرکزی: فرمانده کل سپاه در دلنوشته‌ای تأکید کرد، همگان منتظر تصمیم های انقلابی رئیس جمهور منتخب خود برای مقابله با فشارهای اقتصادی هستند.
کد خبر: ۶۳۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 31 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه 8 مردادماه در بازتاب انتظارات افکار عمومی در دلنوشته‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی کشورمان تاکید کرد: حمایت‌های بی نظیر و گسترده دلسوزان انقلاب در هفته اخیر از جنابعالی، نباید مانع اقدامات انقلابی شما در کنترل قیمت ها و جلوگیری از افزایش سرسام آور قیمت ارز و سکه، در شرایط جنگ اقتصادی با دشمنان بشود.

در ادامه این دلنوشته آمده است: چرا با آن قهر و غضبی که در شما سراغ داریم و در رقابت های انتخاباتی یا با مخالفین خود بعضا به کار می‌بردید، با نارسایی ‌و سوء مدیریت های بخش اقتصادی دولت برخورد نمی‌کنید!؟

فرمانده کل سپاه همچنین در این دلنوشته می‌افزاید: اتخاذ تصمیمات مهم در شرایط سخت امروز کشور برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمنان نیاز به عزم و اراده‌ای انقلابی و قاطعیت در برخورد با کم تحرکی و ضعف برخی مدیران دارد تا مردم به مدیریت همراه با تدبیر دولت شما امیدوار شوند.

جعفری در پایان تأکید کرد: هماهنگی بین بخش‌های مختلف دولت نیز از جمله الزامات عبور از بحران فعلی در کشور است. مطمئن باشید همه توان نیروهای انقلاب و دعای خیر مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، پشت سر شماست و بی صبرانه همگان ، منتظر تصمیمات انقلابی رئیس جمهور منتخبشان هستند تا از این درگاه نور امیدی به دلهای با ایمانشان بتابد و قضاوت کلی آنها، تلاش مجدانه و موثر دولت برای عبور از بحران اقتصادی همراه با دلسوزی برای اقشار آسیب پذیر جامعه باشد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار