تابناک مرکزی: پنجمین دفتر خدمات قضایی استان مرکزی با حضور مسئولان در ساوه افتتاح شد.
کد خبر: ۶۳۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 26 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛  پنجمین دفتر خدمات قضایی استان مرکزی در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ساوه افتتاح شد.

حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه مراسم افتتاح اولین دفتر خدمات قضایی ساوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی و دفاتر خدمات قضایی را بهترین نوع تکریم مردم در دستگاه قضایی بیان کرد و گفت: جلوگیری از اطاله دادرسی، رضایتمندی مردم و هدایت صحیح آن‌ها برای احقاق حقوقشان از مهمترین اهداف و دستاورد‌های دفاتر خدمات است.

حجه الاسلام عبدالهی افزود: دفاتر خدمات قضایی جهت سهولت انجام کار و در راستای سیاست واگذاری امور به مردم تشکیل شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های نیروی انسانی در دادگستری‌های کشور افزود: همینک دادگستری استان مرکزی با ۴۹ درصد نیروی انسانی مصوب فعالیت می‌کند.

هر مسئولی که با اقدامات خود موجب نارضایتی مردم شود ضد انقلاب است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ایجاد رضایتمندی در نظام اسلامی را وظیفه آحاد مسئولین در کشور بیان کرد و ادامه داد: هر مسئولی که با اقدامات خود موجب نارضایتی مردم شود، به معنای واقعی کلمه ضد انقلاب است.

رئیس دادگستری ساوه هم در این مراسم گفت: همینک در راستای سهولت انجام کار، ارائه کلیه امورات قضایی مانند ثبت دادخواست، ارائه اظهارنامه، ثبت سامانه ثنا و کلیه شکایات در دفاتر خدمات قضایی انجام می‌شود.

دفتر خدمات قضایی که در این مراسم به هبهره برداری رسید پنجمین دفتر خدمات قضایی استان مرکزی و اولین دفتر امروز در شهرستان ساوه به آدرس خیابان مطهری ۳۷ است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار