نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:
تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت استمرار مدیریت در کشور به گونه ای که لازم است نیروهای جوان به صحنه بیایند و کادر سازی صورت گیرد.
کد خبر: ۶۳۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ 23 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با اشاره به طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم میانگین سنی مدیران در کشور بالا رفت و تعداد زیادی از بازنشستگان به کار بازگشتند. که باعث شد پویایی تحرک نشاط و تلاش لازم در سطوح مدیریتی کشور کمتر دیده شود که این امر در سطوح عالی مدیریت کشور از جمله کابینه بیشتر نمود پیدا کرد و امروز جوان سازی و استفاده از مدیران جوان تر را به امری ضروری تبدیل کرده است.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ضرورت استمرار مدیریت در کشور به گونه ای که لازم است نیروهای جوان به صحنه بیایند و کادر سازی صورت گیرد. اینکه فرصت های شغلی و مدیریتی در اختیار بازنشستگان قرار گرفته باشد امری نامطلوب است.

کریمی افزود: طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی قبلا در مجلس تصویب شده بود اما به دلیل داشتن اشتثنائات زیاد عملا طرح به خوبی اجرا نشد اما در طرح جدید استثنائات محدود تر شده و شرایط بسیار سخت تری را اعمال کرده است و امیدواریم با تصویب طرح تحرک خوبی را در مجموعه مدیریت کشور شاهد باشیم و به این طرح رای مثبت خواهم داد.

وی خاطر نشان ساخت: شرایط بکارگیری ایثارگران بازنشسته قبلا در مجلس به صورت کلی تصویب شده بود و ایثارگران می توانستند برای ماندگاری یا فعالیت شغلی از آن استفاده کنند. اما در طرح جدید در حوزه ایثارگری نیز استثنائات کمتر و محدودتر شده و ایثارگران با شرایط بسیار خاص می توانند از این طرح مستثنی شوند. در صورت تصویب کامل طرح شاهد ریزش در مجموعه مدیران کشور خواهیم بود.

کریمی افزود: در خصوص هر طرح و لایحه ای امکان رایزنی وجود دارد اما اکثریت مجلس موافق طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی هستند و به احتمال زیاد این طرح با رای مناسبی تصویب خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار