مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: طرح‌های اردوهای جهادی از 23 تیرماه در استان مرکزی آغاز و با مشارکت حدود هزار و صد نفر از دانش‌آموزان تا شروع سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۳۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 21 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی، شهریار فولادوند افزود: طرح هجرت، ضمن آشنایی دانش‌آموزان با عرصه کار و تلاش گامی موثر در نهادینه نمودن روحیه جهادی، بصیرت افزایی و انتقال صحیح ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به قشر جوان و نوجوان است.

وی اولویت این طرح را دانش آموزان دوره دوم متوسطه و هنرآموزان هنرستان های فنی وحرفه ای اعم از دختر و پسرعضو حلقه های صالحین اعلام کرد و گفت: در طرح هجرت 3 دانش آموزان اقدام به مرمت، بازسازی، تعمیر، بهسازی و زیباسازی مدارس و سایرمراکز آموزشی و ورزشی می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و اظهارداشت: برقراری ارتباط بیشتر جوانان با جامعه و فراهم آوردن زمینه رشد و بالندگی آنان، تقویت روحیه تعاون، برادری و همبستگی ملی و فرهنگی و شرکت دانش آموزان در فعالیت های گروهی از جمله اهداف برگزاری طرح هجرت سه است.

وی گفت:  طرح‌های اردوهای جهادی از 23 تیرماه در استان مرکزی آغاز و تا شروع سال تحصیلی با مشارکت حدود هزار و صد نفر از دانش‌آموزان در این  اردوهای یک، هفت یا ده روز ادامه خواهد داشت، امسال هم پیش بینی می شود، 100 مدرسه تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

فولادوند افزود: این طرح در سال گذشته در 118 واحد آموزشی به اجرا در آمد، که در این راستا تعداد 747 دانش‌آموز، 45 نفر فرهنگی به عنوان استادکار و 34 نفر طلبه به عنوان مبلغ در این طرح‌ها همراهی ‌کردند که ماحصل تلاش این گروه هزار و 366 متر دیوارنویسی و رنگ آمیزی 68هزار و 160 کلاس  در مدارس بود که این امر سبب صرفه‌جویی هزینه در مدارس شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار