تابناک مرکزی: رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: فعالیت غیرمجاز 2 درمانگر بدون مجوز دامپزشکی در این استان که اقدام به درمان و مایه کوبی دام ها کرده بودند، شناسایی و متوقف شد.
کد خبر: ۶۲۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 29 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا؛ سید کمال سجادی افزود: این درمانگران فاقد مجوزدر هفته جاری در پی گزارش های مردمی شناسایی شدند و به دلیل درمان غیر مجاز دام ها به اداره کل دامپزشکی استان مرکزی احضار و پس از ابلاغ قوانین و مقررات با آنان برخورد قانونی شد.

وی ادامه داد:در پی دریافت گزارش هایی در زمینه مداخله افراد غیر مجاز در روند امور دارو، درمان و مایه کوبی دامپزشکی،امسال در این استان کارگروه نظارت دامپزشکی تشکیل شده و فعالیت های این حوزه را با دقت رصد می کند.

رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی خاطر نشان کرد: برابر قانون بروز هر گونه مشکل و خسارت به دلیل مالی به دلیل مداخله افراد غیرمجاز در امور درمان دامپزشکی جرم است و عواقب آن برعهده فرد خاطی می باشد.

سجادی کفت: کارگروه استانی امور دارو و درمان دامپزشکی این استان با هدف حفظ و حراست از سرمایه های بهره برداران، مراکز بخش خصوصی و پیشگیری از بروز مخاطرات بهداشتی و خسارات اقتصادی فعالیت می کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار