تابناک مرکزی: مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد که کمپین حمایت از کالای داخلی در بخش صنایع کشور فعال شده است.
کد خبر: ۶۲۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 21 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از اقتصاد ایران؛ سید افشین گنج بخش عصر چهارشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد بیان داشت : این کمپین باشعار«بیاییم چرخه را بچرخانیم» درصدد تشویق مردم و صنعتگران برای خرید کالا و تجهیزات ساخت داخل است.

گنج بخش گفت: روان سازی فروش محصولات و توسعه فعالیت واحد‌های تولیدی برای حرکت بهتر چرخه صنعت از مهمترین اهداف راه اندازی این کمپین است.

مشاور مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: ایجاد آرامش برای تولید کننده که بتوانند با آرامش محصولات خود را به دست مردم برساند از دیگر اقدامات در مسیر حمایت از کالای ایرانی تلقی می‌شود.

وی افزود: در حمایت از کالای ایرانی باید در مسیر پرداخت تسهیلات بانکی، رفع موانع گمرکی و مشکلات بازار تلاش شود که مجموعه این اقدامات در کنار تبلیغات و برندسازی موثر است.

وی با بیان اینکه نوسازی و بازسازی واحد‌های صنعتی در اولویت کاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی است ، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با نوسازی این واحدها ، کیفیت تولید داخلی را ارتقاء بخشیم.

گنج بخش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 92 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند گفت: مسئولیت حمایت، نظارت و برنامه ریزی برای این صنایع بر عهده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی گفت: سال 96 بیشترین میزان واگذاری زمین به واحد‌های تولیدی را در شهرک‌های صنعتی کشور در مقایسه با سال‌های قبل‌ از آن داشتیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار