تابناک مرکزی: مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در صورتی که دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل کنند مرحله اول باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی بهمن ماه به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۲۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 21 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور  استاندار مرکزی با محوریت تکمیل باغ موزه دفاع مقدس تشکیل شد.

 استاندار مرکزی در این نشست بر تکمیل مرحله اول باغ موزه دفاع مقدس استان تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها مکلفند تا در سریع‌ترین زمان موضوع تکمیل مرحله اول باغ موزه دفاع مقدس استان را پیگیری و برای رفع موانع آن تلاش کنند.

سید علی آقازاده افزود: اعتبار استانی و ملی برای این طرح دیده شده است و علاوه بر ۳۹۰ میلیون تومان یادمان شهدا در سال ۹۶ امسال هم ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از طریق اوراق به این طرح تزریق خواهد شد.

مشایخی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در این جلسه ازاختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیون تومانی که تعهد اداره کل است خبر داد و گفت :در صورتی که دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل کنند مرحله اول باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی بهمن ماه به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار