تابناک مرکزی: هفتمين نمايشگاه گل و گياه در اراك از روز دوشنبه بيست و هشتم خرداد تا يکم تير ماه از ساعت 16 تا 22 در محل محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان مرکزي پذيراي علاقه مندان و بازديدکنندگان است.
کد خبر: ۶۲۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 21 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی، هفتمين نمايشگاه گل و گياه و سومين نمايشگاه تخصصي نمايشگاه تخصصي خدمات، مبلمان شهري و حمل و نقل عمومي با حضور استاندار مرکزی آغاز به کار کرد.

نمايشگاه با هدف ايجاد فرصتي مناسب براي نمايش آخرين توليدات، دستاوردها و فراهم شدن زمينه لازم براي مبادلات تجاري و توسعه بازار در سالن پارس محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان مرکزي برپا شده است.

سومين نمايشگاه تخصصي نمايشگاه تخصصي خدمات، مبلمان شهري و حمل و نقل عمومي نيز با مشارکت متخصصان و شرکت هاي مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومي و خدمات شهري با حضور شهرداري هاي اراک، مهاجران، پرند و تفرش در محل نمايشگاه هاي بين المللي استان مرکزي برپا شده است.

هفتمين نمايشگاه گل و گياه در اراك از روز دوشنبه بيست و هشتم خرداد تا يکم تير ماه از ساعت 16 تا 22 در محل محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان مرکزي پذيراي علاقه مندان و بازديدکنندگان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار