استاندار مركزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: همه استان، دستگاه ها و استانداری مرکزی از مدیریت جدید شرکت هپکو حمایت قاطع و پشتیبانی کامل خواهند کرد.
کد خبر: ۶۲۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 21 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی، آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه نشست معارفه هیات مدیره شرکت هپکو اراک که با حضور رئیس کل سازمان خصوصی سازی برگزار شد، گفت: همه استان، دستگاه ها و استانداری مرکزی از مدیریت جدید شرکت هپکو حمایت قاطع و پشتیبانی کامل خواهند کرد.

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: با توجه به تلاش هایی که در دو سال اخیر برای رفع مشکلات هپکو انجام شد در یک ماه اخیر تحولات مثبتی را در روند حل مشکل شرکت هپکو شاهد بودیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در نشست کارگروه ملی رفع موانع تولید که در سی ام اردیبهشت ماه 97 برگزار شد با دستور وزیرصنعت، معدن و تجارت مقرر گردید تا مادامی که هپکو به تولید برسد و واگذاری به متقاضیان جدید انجام شود، مدیریت هپکو به سازمان خصوصی سازی محول شود.

آقازاده با اشاره به تعیین اعضای هیات مدیره جدید برای شرکت هپکو، ابراز کرد: تیمی که سازمان خصوصی سازی برای مدیریت هپکو انتخاب کرده است  از بهترین افراد بخش خصوصی و افرادی هستند که سالها در زمینه تولیدات صنعتی فعالیت های موفق داشته اند.

استاندار مرکزی افزود:  همه استان، دستگاه ها و استانداری مرکزی از این  تیم حمایت قاطع و پشتیبانی کامل خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم این حمایت از طرف کارکنان هپکو  هم صورت بگیرد و از آنها هم درخواست می کنیم این همکاری را با مسئولین داشته باشند.

آقازاده ابراز کرد: دلسوزی و حس مسئولیت پذیری درخصوص هپکو به صورت متقابل است چرا که  کارگران هپکو نگران و دلسوز هپکو هستند و همه مسئولین و کارگروه ملی رفع موانع تولید نیز این امر را در عمل ثابت کرده اند .

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امروز شرایط خوبی برای رفع این مشکل دو یا سه ساله فراهم شده است ، گفت: از کارکنان هپکو انتظار است در این زمینه همکاری داشته باشند و بهانه های بی دلیل از سوی هر فرد را مدیریت نمایند.

استاندار مرکزی گفت: با این اتفاق در ماه های آینده پس از سالها  شاهد تولید در این شرکت  هستیم تاکنون به دلیل هزینه های زندگی حقوق کارکنان هپکو پرداخت شده است و این را می دانیم حقوق در مقابل کارو تولید برای کارکنان هپکو دلچسب تر است.

آقازاده تصریح کرد: در طول هفت یا هشت ماه گذشته برای رفع مشکلات هپکو همه تلاش کردند سازمان خصوصی سازی، کارگروه ملی رفع موانع تولید، وزیر صنعت، معدن و تجارت، شخص رئیس جمهوری، اعضای مرتبط هیات دولت  که این امر با عث شد یک اراده ملی برای رفع این معضل ملی شکل بگیرد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: در طول یک ماه گذشته با تلاش سازمان خصوصی سازی و استان سه ماه حقوق معوق کارکنان هپکو پرداخت شد و امیدواریم تا هفته آینده حقوق خرداد ماه این کارکنان نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار