با حضور رئيس كل سازمان خصوصي سازي:
تابناک مرکزی؛ رئیس کل سازمان خصوصی سازی از انتخاب پنج نفر از بهترین مدیران صنعتی کشور به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هپکو اراک خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 21 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ رئیس کل سازمان خصوصی سازی از انتخاب پنج نفر از بهترین مدیران صنعتی کشور به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هپکو اراک خبر داد.

پوری حسینی رئیس کل سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: یک ماه گذشته جلسه کارگروه ملی رفع موانع تولید در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و شخص وزیر به سازمان خصوصی سازی دستور دادند مدیریت هپکو را برعهده بگیرند تا از این بحران موجود عبور کنیم و در احیای هپکو تسریع شود.

وی بیان کرد: در یک ماه گذشته همه توان سازمان را بکار گرفتیم و موفق شدیم 5 نفر از بهترین افرادی که می توانند در این شرایط ویژه مدیریت هپکو را برعهده بگیرند دعوت به همکاری کردیم .

وی ادامه داد: بر این اساس غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل، غلامرضا سمندر به عنوان رئیس هیات مدیره و علی انعامی، محمد حسین شهسوار و داود صلاحی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید شرکت هپکو اراک انتخاب شدند که افرادی توانمند هستند و تجارب و ویژگی های لازم را دارا می باشند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: این افراد منتخب سازمان خصوصی سازی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت هپکو اراک هستند و امید است با حمایت استاندار و مسئولان استان مرکزی و کارکنان این واحد مادرتخصصی بتوانند جایگاه صنعتی هپکو را ترمیم کنند و شادابی را به هپکو بازگردانند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار