تابناک مرکزی: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: براساس آخرین آمارها تا پایان خردادماه امسال، 511 هزار و 43 برگ سند مکتوب و عکس از دوران دفاع مقدس این استان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۶۲۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 18 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام دفاع پرس، مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تفکیک اسناد جمع آوری شده استان تا پایان خردادماه امسال، اظهار داشت: این اسناد شامل 321 هزار و 589 سند مکتوب و 189 هزار و 454 قطعه عکس از دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس 2 ماموریت مهم حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را دنبال می‌کند که در حوزه حفظ کارهای اساسی و مبنایی از جمله جمع آوری تمامی اسناد مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس از هر اداره، ارگان، نهاد و هر کسی که هر چیزی از شهدا دارد، اقدام شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: حفظ آثار دفاع مقدس، مقدمه‌ای برای نشر آن‌ها است؛ چرا که اگر این آثار به خوبی حفظ و نگهداری نشوند، نمی‌توان آن را آن‌طور که باید به نسل آینده منتقل کرد.

مشایخی با اشاره به اسناد جمع آوری شده در سه ماهه نخست سال 97 گفت: در مدت سه ماهه نخست امسال با همکاری و فعالیت بی‌وقفه مرکز اسناد دفاع مقدس استان مرکزی خوشبختانه ما توانستیم 17 هزار و 407 برگ سند و 50 هزار و 725 قطعه عکس از دوران دفاع مقدس جمع‌آوری کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار