سرپرست حج و زیارت استان مرکزی:
تابناک مرکزی: سرپرست حج و زیارت استان مرکزی گفت: امسال یک هزار و ۵۴۶ نفر در قالب ۱۲ کاروان از استان مرکزی برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 18 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا؛ ابراهیم محمودی اظهار کرد: در حج امسال هشت کاروان از شهرستان‌ اراک، یک کاروان از ساوه، یک کاروان از خمین و یک کاروان از محلات و دلیجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

سرپرست حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: تعداد نفرات اعزامی از شهرستان اراک ۹۷۶ نفر، ساوه ۲۹۵ نفر، خمین ۱۶۰ نفر و محلات و دلیجان ۱۱۵ نفر است.

سرپرست حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: بیشترین قیمت حج امسال ۱۷ میلیون تومان و کمترین قیمت آن ۱۴ میلیون تومان می‌باشد. اعزام‌های زائرین استان به سرزمین وحی از ۳۱ تیرماه آغاز می‌شود. همچنین ۹ کاروان، مدینه قبل و ۳ کاروان مدینه بعد هستند.

محمودی افزود: حجاج استان در حال گذراندن کلاس‌های آموزشی توسط کاروان‌های خود هستند. یاد آور می‌شود همایشی در ۲۲ تیرماه سال جاری به منظورآمادگی بیشتر حجاج و بیان نکات مهم از سوی سازمان حج و زیارت در سالن پنجم مرداد اراک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از زائرین بیت‌الله الحرام انتظار می‌رود شئونات اسلامی را رعایت کنند و در انجام اعمال حج، صبر و شکیبایی ورزند و در طول این سفرمعنوی با مدیر و روحانی کاروان همراهی کنند.

سرپرست حج و زیارت استان مرکزی افزود: در سال گذشته یک هزار و ۱۷۰ نفر در قالب ۱۱ کاروان از استان مرکزی به مکه اعزام شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار