تابناک مرکزی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: علاقه مندان به شرکت در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان تا 16 تیر جهت ثبت نام فرصت دارند.
کد خبر: ۶۲۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 18 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا؛ محمدتقی آبایی با اعلام این خبر افزود: نهادینه کردن کسب و کارها در قالب تعاونی، معرفی نظام مند تعاون و ترویج و توسعه فرهنگ تعاون در میان علاقه مندان و فعالان حوزه اقتصاد، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌ها در این بخش، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر، گرایش صنایع دستی نیز به مجموعه گرایش های شغلی تعاونی ها اضافه شده افزود: ثبت نام در این جشنواره از 24 خردادماه از طریق سامانه اینترنتی WWW.taavonibartar.irآغاز شده و تا 16 تیر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سطح ملی نیز برگزار می شود و سال گذشته یک شرکت تعاونی از خمین به عنوان برتر ملی انتخاب شد، ارج نهادن به تلاش تعاونگران را از اهداف مهم برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: در دوازدهمین دوره این جشنواره 17 تعاونی نیز به عنوان برتر استانی انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، در جشنواره سیزدهم در بخش تعاونی 22 گرایش و در بخش اتحادیه ها 3 گرایش جهت ثبت نام اعلام شده است.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار