تابناک مرکزی: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای مرحله دوم فروش ویژه محصولات ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 16 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، مصطفی خان کرمی افزود: در جهت انجام تعهدات گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر عرضه محصولات و تامین نیاز مصرف کنندگان حقیقی بازار، مرحله دوم فروش ویژه عید فطر در قالب روش های پیش روش و فروش قطعی، روز یکشنبه 27 خرداد اجرا خواهد شد.

وی افزود: ایران خودرو در جهت مبارزه با دلالان و واسطه های سودجو، به صورت گسترده نسبت به فروش محصولات خود اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در فروش های آتی ایران خودرو، بیش از 100هزار دستگاه خودرو در روش های مختلف عرضه خواهد شد.

خان کرمی با بیان این که ایران خودرو با عرضه مرتب و مداوم محصول به بازار، نیاز مشتریان را تامین خواهد کرد گفت: دلیلی برای نگرانی و عجله برای خرید محصول از بازار آزاد وجود ندارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمامی قیمت ها مطابق لیست قیمت شرکت ایران خودرو بوده و هیچ یک از نمایندگی ها اجازه دریافت وجه اضافه از مشتریان را ندارند. بر همین اساس مشتریان می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن 096440 تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان حقیقی دغدغه ای برای خرید خودرو از بازار آزاد نخواهند داشت و می توانند با خیالی آسوده از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز ایران خودرو یکی از روش های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تامین کنند.

دور دوم فروش ویژه عید سعید فطراز ساعت 10 صبح روز یکشنبه 27 خرداد آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار