تابناک مرکزی: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دولت بایستی در رابطه با گرانی و مطالبات برحق مردم پاسخگو باشد و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم خواسته های آنها را پیگیری کنیم.
کد خبر: ۶۱۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 16 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دفتر نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس، علیرضا سلیمی اظهار داشت: بانک مرکزی اعلام می‌کند تورم هشت درصد است، آیا به راستی تورم هشت درصد است؟ مردم گرانی را با همه وجود درک می‌کنند.

وی افزود: گفته می شود این‌ حباب است، زندگی مردم در معرض طوفان تورم است، ۵۰ درصد ارزش دارایی‌های مردم کم شده، یک جوان چه طور می‌تواند مسکن خریده و ازدواج کند؟ اگر حباب است سریع‌تر برطرف کنید این حباب را، چرا چند ماه دست روی دست گذاشته اید؟

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بیان کرد: یکی از دلایل بروز این مشکلات انتصابات سیاسی در پست‌های اقتصادی است، این‌گونه عمل کردن چنین مشکلاتی را برای کشور رقم می‌زند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: امروز آتش اختلاف بیش از آتش تحریم‌ها کشور را می‌سوزاند و غبار اختلاف‌ها به چشم مردم می رود.

وی تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت کشور بهره گرفت، کنار گذاشتن افراد متخصص و سپردن مسئولیت‌ها به کسانی که حتی الفبای اقتصاد را هم بلد نیستند، نتیجه‌ای جز این ندارد که کشور را گرفتار کند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم سؤال از رئیس‌جمهور را امضا خواهم کرد، ارز، سکه، مسکن و اقتصاد زندگی مردم است، ما نماینده مردم هستیم و باید از حق آنان دفاع کنیم و دولت نیز باید پاسخگو باشد.

انتهیا پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
ایا میتوان باور کرد که وزیر رژیم صهیونیستی جاسوس ما باشد من باور دارم که ایران این توان را دارد اما این باور را هم دارم که موساد و ام ای سیکس و سی ای ا هم این توان را دارد که در مدیران ارشد ماهم نفوذ کرده وحتی کادر سازی هم کرده کرده باشد وقتی یک مدیر جاسوس شود حتما عامل رشد نفوذی های دیگر میشود همانگونه که براحتی چند جاسوس وارد تیم برجام میشود و نشان دولتی میگیرد و بعد از لو رفتن به حداقل مجازات برای این خائن به 80 ملیون ایرانی در نظر گرفته میشود مجلس ششم با انهمه جاسوس فراری و این مجلس اینهمه مومن و پاکدست و مردمی؟؟؟؟ - اما چرا در کنار اشخاص سیاسی یک نیمه پنهان مفسدین اقتصادی هم دیده میشود چرا شخصیتهای سیاسی باندهای اقتصادی قوی در کنار خود دارند چون اقتصاد فاسد احتیاج به قدرت سیاسی فاسد برای رانت خواری دارد و سیاستمدار فاسد برای رسیدن به قدرت احتیاج به پول نامشروع دارد این روزها انقدر دزد گرفته اند و با نامهای مخفف ح ر - ا ج - خانم ح اقای ش میگویند به صلاح نیست که شناخته شوند خانواده دارند ولی مردم فقیر وگشنه خانواده ندارن که علنا در ملاء عام به دست فروشی و گدایی و خودفروشی وبردگی برای اشراف حرامخوار مشغولند وانقدر این محیط گل الود است که من با سئوالهای ذهنی قبلی یکی را حسین فریدون میبینم که با ان پول برای برادرش خانه چند ده ملیاردی خریده یکی را جهانگیری مبینم یکی را اخوندی تصور میکنم یکی را شریعتمداری یکی را هاشمی و..... وهرچه تلاش میکنم تا جوابی برای این سئوالات بیابم کسی هم جوابگو نیست انقدر وقت دارند برای کوچکترین اتفاق توئیت بزنند حتی خود این حضرات هم نه تکذیب میکنند نه تائید که از کجا اورده اند تا باعث ارامش مردم دست تنگ فقیر و ندار و سختی کشیده ها باشند خود را پشت سر تعدادی مغازه دارو دست فروش و واسطه خورده پا پنهان کرده اند اما مردم تا شفافیت خود دولتمردان و نمایندگان و برخورد قاطع قضا را نبینند هیچ چیز را باور نخواهند کرد حمایت واقعی مردم را میخواهید از خود شروع کنید تا نتیجه را ببینید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار