تابناک مرکزی: رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از اعلام نتایج اعزام فرهنگیان به خارج در بعداظهر فردا یکشنبه 27 خرداد خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 16 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پانا؛ غلامرضا کریمی با اعلام این خبر گفت: نتایج آزمون اعزام فرهنگیان به خارج از کشور قرار بود زودتر از این تاریخ اعلام شود، اما به دلایل اداری و مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به تعویق افتاد، اما مطمئنا فردا بعدازظهر نتایج این آزمون اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در این آزمون نزدیک هزار نفر پذیرفته و به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. افرادی که در این آزمون پذیرفته شوند برای مدت دو سال به مدارس خارج از کشور اعزام می‌شوند.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین‌الملل افزود: معلمانی که به خارج از کشور اعزام می‌شوند مدام از سوی ناظران ما مورد بررسی قرار می‌گیرند و دو سال حضور آنها در آن کشور حتمی نیست، زیرا بر اساس آیین‌نامه‌ای که در سازمان مدارس خارج از کشور در دست تدوین است اگر این معلمان کارایی لازم را نداشته باشند، زودتر از دو سال هم آنها را به کشور بازمی‌گردانیم. تاکید ما این است که معلمان از شرایط جامع و کامل برخوردار بوده و در واقع دیپلماسی علمی را به خوبی بلد باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار