با ضربه سر اشتباه مدافع تیم مراکش؛
تابناک مرکزی: سانتر احسان حاج صفی با ضربه سر اشتباه مدافع تیم مراکش به گل تبدیل شد تا ایران دومین پیروزی خود در ادوار جام جهانی را برابر مراکش جشن بگیرد.
کد خبر: ۶۱۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 16 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی  2018 روسیه از ساعت 19:30 شب گذشته در سن پترزبورگ به مصاف تیم ملی فوتبال مراکش رفت و در پایان با ارائه یک بازی منطقی و از قبل پیش بینی شده موفق شد با نتیجه 1 بر 0 مراکش را شکست دهد.

تیم ملی فوتبال ایران که در پایان نیمه نخست دیدار برابر مراکش به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کرده بود می توانست در همین نیمه نیز صاحب گل شود اما آزمون قدر موقعیت تک به تک و فوق طلایی لحظات پایانی نیمه اول را ندانست و با هدر دادن این فرصت گلزنی ایران از رسیدن به گل در نیمه اول محروم ماند.

در دقایق پایانی دیدار تیم های ایران و مراکش سانتر احسان حاج صفی از گوشه سمت راست محوطه جریمه تیم مراکش با ضربه سر اشتباه مدافع تیم مراکش به گل تبدیل شد تا ایران دومین پیروزی خود در ادوار جام جهانی را برابر مراکش جشن بگیرد.

اولین پیروزی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه مقابل آمریکا رقم خورد. ایران در آن دیدار با نتیجه 2 بر 1 آمریکا را با گل های حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا شکست داد.

تیم ملی فوتبال ایران با توجه به تساوی تیم های اسپانیا و پرتغال در شب نخست رقابت ها در صدر جدول گروه رده بندی قرار گرفت

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار