مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 13 June 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ حجت‌الاسلام عباس دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ رضوی در استان مرکزی گفت: این جشنواره یکی از طرح‌های موفقی است که در سال‌های اخیر در کشور و استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اعلام این خبر که استان مرکزی میزبان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی است، افزود: این جشنواره به منظور ترویج سبک زندگی رضوی تحت عنوان «مسابقه کتابخوانی خانواده رضوی» با حضور تمام اعضای خانواده برگزار می‌شود و شرکت در این مسابقه در تمام گروه‌ها بدون محدودیت سنی آزاد است.

حجت‌الاسلام دانشی ادامه داد: سال گذشته بیش از 10 هزار نفر در جشنواره رضوی مشارکت داشتند و امیدواریم با اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های فرهنگی امسال استقبال بیشتری را از این جشنواره شاهد باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با بیان اینکه این جشنواره در بخش کتابخوانی 7 عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا(ع) را به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی کرده است، گفت: علاقمندان برای دریافت کتب متناسب با گروه سنی می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام دانشی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان تا تاریخ 31 تیرماه فرصت دارند تا پاسخنامه‌های خود را به یکی از کتابخانه‌های عمومی استان تحویل دهند، گفت: متقاضیان می‌توانند پرسشنامه و فایل PDF منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس اینترنتی www.iranpl.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار