در لیگ جهانی کاراته به میزبانی ترکیه؛
تابناک مرکزی: کاراته کاهای ایران با کسب ۳مدال طلا، ۲ نقره و ۷ برنز به کار خود در پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی ترکیه پایان دادند.
کد خبر: ۶۱۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 13 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی ؛ پنجمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کارته وان که با حضور ۶۰۷ کاراته‌کا از ۶۳ کشور در ترکیه برگزار شد با کسب ۳مدال طلا، ۲ نقره و ۷ برنز برای تیم ملی کاراته ایران به پایان رسید.

در این مسابقات دو کاراته کای ملی پوش استان مرکزی موفق به کسب دو مدال طلای این رقابت ها شدند.

مهدی خدابخشی کاراته کا وزن منفی 84 کیلوگرم موفق شد با برتری 7 بر 3 برات جاکوبی از مقدونیه را شکست دهد و مدال طلا را از آن خود کند، همچنین مهدی خدابخشی با نتیجه 5 بر صفر از سد حریف ایرانی خود مهدی قراری زاده گذشت و مدال طلا را از آن خود کرد.

تقدیر استاندار مرکزی از درخشش کاراته های استان مرکزی در رقابت های لیگ جهانی ترکیه

استاندار مرکزی با صدور پیامی کسب دو مدال طلا توسط مهدی خدابخشی و صالح اباذری در مسابقات لیگ جهانی کاراته و کسب مقام اول حسین رسولی در مسابقات پرتاب دیسک جوانان آسیا و انتخاب وی به عنوان بهترین ورزشکار مرد جوان آسیا را تبریک گفت .

آقازاده در این پیام آورده است: بار دیگر ورزشکاران و جوانان عزیز استان مرکزی در مسابقات بین المللی افتخار آفریدند و موجب شادکامی و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی و استان مرکزی شدند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات این عزیزان، مربیان و همه دست اندرکاران، کسب این موفقیت را به ‌خانواده‌های آنان، جامعه ورزشی کشور و استان تبریک عرض نموده و برای آنان و دیگر ورزشکاران و قهرمانان استان از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و ایستادن بر سکوهای افتخار در عرصه های ملی و بین المللی را مسئلت کرده است.

آیین استقبال از قهرمانان افتخار آفرین استان مرکزی در بازگشت از مسابقات جهانی وآسیایی ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 23 خردادماه در محل اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار