معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی از تدارک ویژه راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: این راهپیمایی در ۱۰۰نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)  گفت: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس توسط مسئولان و فرمانداران شهرستان های استان اندیشیده شود.

حقیقی یادآور شد مراسم راهپیمایی روز قدس در 100نقطه استان با حضور مردم ولایت مدار استان برگزار می شود و این هفته که یک هفته معنوی است با شکوه هر چه تمام تر به استقبال شبهای احیاء هم خواهیم رفت.

وی افزود: در روز های 14خرداد و 15خرداد در اراک و خمین مراسم ویژه برگزار می شود اگر چه در 50نقطه استان مراسم ارتحال و در 20نقطه مراسم 15خرداد انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران حرم امام خمینی(ره) و راهپیمایان روز قدس همه دستگاه ها خدمت رسان باید به صورت آماده باش بوده و برای این روزها کشیک پیش بینی کنند.

سعید فرخی افزود: دستگاه های خدمت رسان در روزهای تعطیل هفته جاری برای آسایش و آرامش مردم باید از هرگونه حفاری در سطح شهرستان ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار