نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: امام راحل بود که عزت و شکوه، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
کد خبر: ۶۱۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 June 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آستانه 14 خرداد و عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام خمینی(ره) نقش مهمی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، اگر انقلاب اسلامی ایران نبود، هم اکنون اسرائیل تا بغداد آمده بود و کشورمان به دست اسرائیل و ساواک مدیریت می‌شد این امام راحل بود که عزت و شکوه، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: به برکت آرمان‌های امام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، کشور در مسیر رشد علمی و بالندگی با اقتدار حرکت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال از حساسیت‌ ویژه‌ای برخوردار است چراکه آمریکا با انتقال سفارت خود به قدس و رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل، جنایت بزرگی را در حق مسلمانان جهان انجام دادند و این اقدام به اندازه اشغال سرزمین فلسطین برای مسلمانان گران تمام شد .

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان است، گفت: آمریکا و اسرائیل با بمباران و نسل‌کشی مسلمانان در فلسطین قدس دارند این سرزمین که برای همه مسلمانان اهمیت دارد را غاصبانه به دست بیاورند ولی بدانند قدس و سرزمین مقدس فلسطین برای همه ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در برابر این اقدامات سکوت نخواهیم کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به قیام 15 خرداد هم اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولین وظیفه دارند در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، وحدت ملی، و راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بگیرند و از تخریب جناح‌ها و افراد جلوگیری کنیم، تا مردم مایوس و ناامید نشده و با نشاط به انقلاب خدمت کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار