جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:
تابناک مرکزی: جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام 7 هزار نفر از شهرستان‌های ساوه، زرندیه و اراک برای حضور در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست خبری اعلام برنامه‌های سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: استان مرکزی یکی از شش استانی است که امسال بناست در سالروز ارتحال، زائر اعزام کند لذا از سپاه روح‌الله استان مرکزی وظیفه اعزام زائران را برای برگزاری  هرچه باشکوه‌تر این مراسم بر عهده دارد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته زائران اعزامی برای شرکت در این مراسم در روز چهاردهم خرداد ماه از از مقابل مصلی های نماز جمعه به سمت مرقد امام انجام می شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: سهیمه تعیین شده برای استان مرکزی شش هزار و 200 زائر بود که باتوجه به استقبال دوستداران و دلدادگان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 7 هزار زائر از شهرستان‌های ساوه، زرندیه و اراک به مراسم اعزام می‌شوند.

گلشن‌زاده با بیان اینکه اعزام‌های استان در قالب 175 دستگاه اتوبوس انجام خواهد شد، گفت: از این تعداد سه هزار و 500 نفر از ساوه، دو هزار و 300 نفر از اراک و یک هزار و 200 نفر از زرندیه اعزام خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در سطح استان هم برنامه‌های مناسبی را برای این روز تدارک و اجرایی خواهیم کرد که براساس برنامه‌ریزی انجام شده مراسم در 50 نقطه استان برگزار می‌شود.

گلشن‌زاده با اشاره به شخصیت بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با پشتوانه الهی و با توکل به خدا و عنایات حق توانست اسلام را در عصر حاضر دوباره احیا کند و امروزه ترویج دین مبین اسلام ناب محمدی در پرتو انقلاب به برکت حضرت امام خمینی (ره) و شاگرد خلف معظم له، مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پیام‌های مهم حضرت امام خمینی (ره) به بشریت و جهانیان این بود که عمل براساس تکلیف دینی و آموزه‌های دینی رمز موفقیت همه ملت‌ها است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار