تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هزینه های جاری دولت کمرشکن است و اعتبار چندانی به حوزه عمرانی اختصاص نمی یابد، بنابراین نقش آفرینی خیران در امور مختلف بسیار با اهمیت است.
کد خبر: ۶۱۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 31 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم تجلیل از خیران حوزه سلامت استان مرکزی در اراک، که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: مرکز درمانی تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک ظرفیت آن را دارد که به یک مرکز منطقه ای ضد سرطان در خاورمیانه تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در این راستا می توان در زمینه مقابله با سرطان، تحقیق و پژوهش در این حوزه، ایجاد شعب مختلف و سرویس دادن از این کانون به نقاط دیگر و همچنین کادرسازی اقدام کرد.

دری نجف آبادی بیان کرد: کار خیر در حوزه بهداشت و سلامت، از خدمات بسیار ارزشمند و ذخیره ای برای آخرت است، خیران با خدا معامله می کنند. دولت امکان و توان محدودی دارد و بایستی خیران بیشتر به میدان بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر هزینه های جاری دولت بسیار کمرشکن است و ممکن است اعتبارات چندانی به امور عمرانی اختصاص نیابد، بنابراین نقش آفرینی خیران در این زمینه می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: باقیات صالحات بهترین توشه برای آخرت و بهترین عمل است و همه بایستی در موارد خیر پیشقدم باشیم، چراکه خداوند پاداش نیکوکاران را ضایع نمی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امید است در استان مرکزی با کمک و مساعدت خیران نیک اندیش حوزه سلامت، شاهد ارتقای بیش از پیش خدمات حوزه بهداشت و درمان باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار